LUX VIEW
REGULAMIN APARTAMENTU
REGULAMIN APARTAMENTU: Ul. Szczytowa 45A/1, Szczyrk.
- Rezerwacja równoznaczna jest z zapoznaniem się oraz akceptacją regulaminu.
- Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 15:00 do godziny 10:00 dnia następnego.
- Kody dostępu do apartamentu oraz części wspólnych nieruchomości będą wysłane na podany przez Klienta adres e-mail i/lub telefon przed rozpoczęciem pierwszej doby w apartamencie i uiszczeniu opłaty za pobyt.
- Do strefy wellness obowiązują zapisy.
- Wejście można zarezerwować poprzez stronę www. Instrukcja zostanie przesłana przed przyjazdem.
- Obowiązuje limit wejść indywidualnych do strefy wellness – 1 wejście (50 minut) na 2 dni pobytu.
- Strefa wellness czynna jest codziennie w godzinach 11:00 – 22:00.
- W dniu przyjazdu można jedynie wejść w godzinach 20-22.
- W godzinach 20-22 wejście do strefy wellness bez zapisów (mogą w tym czasie być inni goście w strefie wellness).
- Klient powinien w dniu przyjazdu zgłosić wszelkie braki i/lub usterki znajdujące się w apartamencie.
- Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń (w formie pisemnej: sms, email etc.) co do stanu technicznego w dniu przyjazdu, równoznaczne jest z tym, że apartament, jak i zawarte w nim sprzęty, został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń.
- Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone w apartamencie lub jego wyposażeniu oraz w nieruchomości wspólnej, nie wynikające z normalnego użytkowania.
- Klient zobowiązany jest do naprawienia szkód wyrządzonych w apartamencie oraz nieruchomościach wspólnych, przez siebie oraz osoby, za które ponosi odpowiedzialność. Klient zobowiązany jest do poinformowania właściciela o wszelkich usterkach, zniszczeniach lub szkodzie wyrządzonej przez klienta i/lub osoby, za które ponoszą odpowiedzialność.
- Przebywanie w apartamencie zwierząt jest możliwe pod warunkiem wcześniejszej akceptacji ze strony Właściciela. Obowiązują dodatkowe opłaty za pobyt zwierząt.
- W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych oraz innych używek. Palenie dozwolone w wyznaczonych miejscach.
- Właściciel lub osoba upoważniona przez niego zastrzega sobie prawo do wyproszenia gości z apartamentu oraz wcześniejszego zakończenia pobytu bez zwrotu poniesionych przez nich kosztów w przypadku:
- niestosowania się gości do regulaminu apartamentu,
- podejrzenia zachowania mogącego znacznie pogorszyć stan apartamentu
- innych sytuacji niezgodnych z zasadami współżycia społecznego
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna w godzinach 22.00 – 7.00.
- Liczba osób mogących nocować w apartamencie jest ograniczona do liczby zgłoszonej w procesie rezerwacji. Jeżeli ilość osób okaże się większa niż podana przy rezerwacji, zobowiązują się Państwo zapłacić karę umowną w wysokości 200 zł za każdą dodatkową osobę za dobę. W przypadku przekroczenia dopuszczalnej liczby osób w apartamencie, właściciel może odmówić zameldowania lub zakończyć wcześniej pobyt bez zwrotu poniesionych kosztów przez klienta.
- Osoby nie zgłoszone w rezerwacji nie mogą:
- przebywać w apartamencie po godz. 23.00.
- korzystać ze strefy wellness w części wspólnej nieruchomości
- Wcześniejszy wyjazd Klienta, z przyczyn niezależnych od właściciela apartamentu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystany pobyt.
- Właściciel zastrzega sobie prawo, w przypadkach nagłych usterek, które uniemożliwiają dalszą eksploatację apartamentu do skrócenia pobytu i zwrotu środków za niewykorzystane noclegi.
- Do kwestii nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Dane firmy:
Mariusz Pająk
Ul. Szczytowa 45A/1
43-370 Szczyrk
NIP: 6282100890
REGON: 525729140
Telefon: +48 512 316 866
E-mail: apartluxview@gmail.com
PŁATNOŚCI:
1. Cena podana w chwili złożenia rezerwacji jest wiążąca dla obu stron.
2. Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku. Klient zobowiązany jest do zapłaty zadatku:
a) w wysokości 30% wartości rezerwacji w czasie 12 godzin od momentu rezerwacji przy wyborze wariantu „standard”. Jeżeli w tym terminie Klient nie dokona zapłaty, Właściciel ma prawo odstąpić od umowy. Resztę kwoty należnej należy wpłacić maksymalnie w momencie rozpoczęcia się pierwszej zarezerwowanej doby tj. godz.15.00 pierwszego dnia rezerwacji (w przypadku płatności przelewem bankowym liczy się data uznania konta Właściciela)
b) w wysokości 100% wartości rezerwacji w czasie 12 godzin od momentu rezerwacji przy wyborze wariantu „bezzwrotny”. Jeżeli w tym terminie Klient nie dokona zapłaty, Właściciel ma prawo odstąpić od umowy.
3. Dane do realizacji płatności będą dostępne po złożeniu wstępnej rezerwacji. Szczegóły rezerwacji i płatności zostaną przesłane także mailowo do Państwa.
4. Klient może wybrać formę płatności:
a) przelew bankowy – zapłata przed rozpoczęciem usługi. Po złożeniu rezerwacji klient powinien wpłacić należność na rachunek bankowy podany w rezerwacji
b) zapłata za pomocą płatności online
c) karta płatnicza – Dostępne formy płatności: Karty płatnicze:Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
5. Wprzypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – umowa zawarta jest w momencie uznania rachunku bankowego Właściciela.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.
REKLAMACJA I ODSTĄPIENIE OD UMOWY:
1. W przypadku nie wykonania prawidłowo usługi Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
W przypadku otrzymania od Klienta zgłoszenia reklamacyjnego, Właściciel ma 14 dni na ustosunkowanie się do żądania.
2. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji zgodnie z warunkami opisanymi przy składaniu rezerwacji:
a) jeżeli odstąpienie od umowy nastąpi ze strony klienta przez rozpoczęciem usługi – wpłacony zadatek nie zostanie zwrócony. Jeśli umowa nie została zrealizowana z winy właściciela klient może żądać podwójnej kwoty zadatku b) jeżeli odstąpienie od umowy z winy klienta nastąpi już po rozpoczęciu usługi – cała kwota wpłacona na poczet pierwotnej rezerwacji nie zostanie zwrócona. Jezeli odstąpienie od umowy z winy właściciela nastąpi już po rozpoczęciu usługi – kwota proporcjonalnie zostanie zwrócona za niewykorzystane noclegi.
3. Właściciel dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył klient, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami:
